Аналітика
Перегляди: 4549
13 грудня 2016

КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕІНТЕГРАЦІЇ ДОНБАСУ

Аналітичний матеріал "Комунікаційна стратегія як інструмент  реінтеграції окупованих  територій Донецької та Луганської областей" опубліковано в рамках проекту «Зміцнення українських аналітичних центрів: розвиток інституційної спроможності та покращення співпраці з партнерами в Європейському Союзі». Проект реалізується Інститутом європейської політики (Берлін) у співпраці з Фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріваза підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

Статтю буде перекладено  німецькою мовою і опубліковано на сайті Інституту європейської політики (Берлін).


 

 Автор:  Єлізавета Рехтман,  Аналітичний центр «Фабрика думки «Донбас» (Київ)

Резюме: У той час як в Україні тривають дискусії щодо доцільності Мінських угод, а політичне майбутнє непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей залишається невизначеним, зв’язки між державою Україна та жителями цих регіонів продовжують послаблюватись. Одним із інструментів, що сприяв би внутрішній готовності мешканців зазначених регіонів реінтегруватися в Україну, є комунікація як процес обміну позиціями та інформацією між сторонами задля досягнення порозуміння. Комунікація з жителями непідконтрольних територій Донецької та Луганської областей повинна бути складовою державної політики України або розроблятися як самостійна комунікаційна політика держави щодо зазначених регіонів. Людський вимір реінтеграції має бути пріоритетним під час ухвалення політичних рішень, адже повернення означає, перш за все, повернення людей, а вже потім – територій.

Останні новини з категорії Аналітика

Зерновий коридор — дорога життя

Попри ворожі обстріли, Україна продовжує відновлювати знищені об’єкти й шукати можливості експорту своєї продукції на світові ринки. Марку "...
24 квітня 2024

Огляд основних інформаційних загроз для України (січень-березень 2024 року)

Аналіз наративів російської пропаганди в українському інформаційному просторі впродовж першого кварталу 2024 року
23 квітня 2024

Світовий досвід залучення іноземної робочої сили. Як ним може скористатися Україна

Про те, як залучити іноземців до відбудови повоєнної України та який досвід інших країн варто врахувати українській владі, аналізують Ларис...
21 квітня 2024

Медіапростір Одеси: аналіз контенту, який споживають одесити

Медіавподобання жителів Одеси та Одеської області,чому частина з них досі споживає російський контент, а також умови переходу на україномовн...
18 квітня 2024