Книжки та посібники
Перегляди: 4334
16 вересня 2005

Посібник для жуpнaлiстiв i полiтикiв: Опитувaння гpомaдської думки

У країнах Заходу, де досвід висвітлення та використання результатів соціологічних опитувань населення значно багатший, видають спеціальні брошури та методичні посібники, призначені допомогти журналістам і політикам, котрі вдаються до даних таких опитувань.

Фонд «Демократичні ініціативи» публікує посібник для журналістів і політиків з використанням низки методичних матеріалів українських та американських соціологів. На нашу думку, цей посібник допоможе заповнити прогалину у підготовці кваліфікованих користувачів результатами опитувань населення.
 
ЗМІСТ
  • Початкові відомості: використання опитувань у політичних кампаніях
  •  Опитування громадської думки
  •  20 запитань, які журналіст має поставити стосовно результатів опитування
  •  Коментар Наталі Паніної до «20 запитань»
  •   Види і типи соціологічних досліджень
  • Типові помилки інтерпретації
  • Соціологічне опитування: як воно робиться?
  • Інтерв’ю з генеральним директором Київського міжнародного інституту соціології Володимиром Паніотто
  • Кваліфікований замовник — який він?
  • Інтерв’ю з директором фірми «Юкрейніан соціолоджі сервіс» Олександром Вишняком
  • Кодекс правил професійної етики та діяльності Всесвітньої асоціації дослідження громадської думки (WAPOR)