Медіа
Перегляди: 3222
25 червня 2021

Урок №7. Як привернути увагу ЗМІ

«Якщо вас немає в телевізорі – значить вас немає», – цю, вже крилату, фразу  Ірини Бекешкіної особливо корисно «взяти на озброєння» початківцям з публічності та комунікацій – активістам ГО, експертам та аналітикам, депутатам та й взагалі амбіційним людям. Як створити інформаційний привід, щоб привернути увагу засобів масової інформації?  Якою має бути послідовність дій для проведення публічного заходу, враховуючи час, місце, учасників й який сценарій краще спрацює? Які матеріали потрібно підготувати, щоб захід отримав якнайбільший розголос?

Про це детальніше в черговому відеоуроці від Юрія Горбаня.      

Останні новини з категорії Медіа

Путін відкриває другий фронт? Розбираємось в гібридних операціях Кремля проти східного флангу НАТО

Тарас Жовтенко пояснює, чому після візиту Путіна до Китаю Кремль активізував гібридні атаки проти східного флангу НАТО
13 листопада 2025

Миротворець року без Нобеля? Аналізуємо зусилля американського президента

Тарас Жовтенко аналізує миротворчі зусилля Дональда Трампа, його роль у російсько-українській війні та вплив на світову політику
30 жовтня 2025

Чи готове НАТО до відсічі російським провокаціям?

У черговому випуску подкасту «Червона лінія» безпековий аналітик Фонду «Демократичні ініціативи» Тарас Жовтенко коментує останні гібридні п...
14 жовтня 2025

Де начгенштабу Гєрасімов? Розбираємось з чим повʼязане таємниче зникнення російського генерала

Тарас Жовтенко пояснює, що стоїть за загадковим зникненням Герасимова та чому це нагадує кремлівські ігри перед вторгненням 2022 року
23 вересня 2025