Медіа
Перегляди: 3084
25 червня 2021

Урок №7. Як привернути увагу ЗМІ

«Якщо вас немає в телевізорі – значить вас немає», – цю, вже крилату, фразу  Ірини Бекешкіної особливо корисно «взяти на озброєння» початківцям з публічності та комунікацій – активістам ГО, експертам та аналітикам, депутатам та й взагалі амбіційним людям. Як створити інформаційний привід, щоб привернути увагу засобів масової інформації?  Якою має бути послідовність дій для проведення публічного заходу, враховуючи час, місце, учасників й який сценарій краще спрацює? Які матеріали потрібно підготувати, щоб захід отримав якнайбільший розголос?

Про це детальніше в черговому відеоуроці від Юрія Горбаня.      

Останні новини з категорії Медіа

Митні тарифи чи світова економічна війна? Розбираємось чи вдається Трампу зробити США великими знову

Як формувалися нові митні тарифи адміністрацією Дональда Трампа? Яка мета їх запровадження й чи призведуть вони до тотальної світової економ...
1 травня 2025

Порівняння Швеції та України: соціологічні дослідження

Про суспільні настрої українців та шведів під час війни
22 квітня 2025

ПОГЛЯД. Мирні переговори й історія: чого вчить Ялта, В’єтнам і Мюнхен

Чи ризикує Україна опинитися в ситуації «Ялти-2»? Про це в ефірі програми «Погляд» Польського радіо свої думки висловили Роберт Чижевський т...
31 березня 2025

Про методи та прийоми росіян на переговорах — у четвертому епізоді "Червоної лінії"

Тарас Жовтенко розкриває методи та прийоми, яким користуються росіяни на переговорах, й як американці демонструють свою феноменальну піддатл...
31 березня 2025