Медіа
Перегляди: 3104
25 червня 2021

Урок №7. Як привернути увагу ЗМІ

«Якщо вас немає в телевізорі – значить вас немає», – цю, вже крилату, фразу  Ірини Бекешкіної особливо корисно «взяти на озброєння» початківцям з публічності та комунікацій – активістам ГО, експертам та аналітикам, депутатам та й взагалі амбіційним людям. Як створити інформаційний привід, щоб привернути увагу засобів масової інформації?  Якою має бути послідовність дій для проведення публічного заходу, враховуючи час, місце, учасників й який сценарій краще спрацює? Які матеріали потрібно підготувати, щоб захід отримав якнайбільший розголос?

Про це детальніше в черговому відеоуроці від Юрія Горбаня.      

Останні новини з категорії Медіа

Підсумовуємо усі деталі про НАТО, щоб зрозуміти майбутнє Альянсу

Тарас Жовтенко окреслив ключові аспекти співпраці між Україною та НАТО і пояснив, як Альянс реагує і змінюється на нові історичні обставини
30 травня 2025

Лише 10% українців готові розглядати можливість поступок

Антон Грушецький коментує результати опитування щодо варіантів встановлення такого миру
28 травня 2025

Розбираємо позицію Китаю щодо нової американської адміністрації та російсько-української війни

Як товариш Сі використовує російсько-українську війну й нове керівництво Сполучених Штатів Америки в інтересах Китаю дивіться у новому епізо...
21 травня 2025

Що на практиці означатиме розгортання в Україні європейських армій?

Тарас Жовтенко безуспішно намагався дотелефонуватись до керівників Франції та Англії, щоб дізнатися про умови введення сил стримування в Укр...
6 травня 2025