Медіа
Перегляди: 3150
25 червня 2021

Урок №7. Як привернути увагу ЗМІ

«Якщо вас немає в телевізорі – значить вас немає», – цю, вже крилату, фразу  Ірини Бекешкіної особливо корисно «взяти на озброєння» початківцям з публічності та комунікацій – активістам ГО, експертам та аналітикам, депутатам та й взагалі амбіційним людям. Як створити інформаційний привід, щоб привернути увагу засобів масової інформації?  Якою має бути послідовність дій для проведення публічного заходу, враховуючи час, місце, учасників й який сценарій краще спрацює? Які матеріали потрібно підготувати, щоб захід отримав якнайбільший розголос?

Про це детальніше в черговому відеоуроці від Юрія Горбаня.      

Останні новини з категорії Медіа

Невидимі опори | Інтервʼю з Олександрою Соєю

Керівниця Київ Мілітарі Хаб Олександра Соя ділиться тим, як місцева влада, зокрема київська, підтримує ветеранів та їхні родини
29 серпня 2025

Правові й соціальні потреби жінок-членів родин ветеранів і ветеранок

Відеозвіт про відкриту дискусію, де були представлені результати дослідження "Демініціатив" про потреби та проблеми рідних наших захисникі...
18 серпня 2025

Невидимі опори | Історія Інни Короленко

Про життєві перипетії до і після звільнення, а також про сучасні проблеми ветеранів — у випуску «Невидимих опор» розповідає бойовий медик І...
13 серпня 2025

Слуги побачили, чого вони варті! Протести показали, хто є хто – Олексій Гарань

Політолог Олексій Гарань в інтерв’ю пояснив причини падіння довіри до Зеленського та підтримки протестувальників
8 серпня 2025