Медіа
Перегляди: 2610
25 червня 2021

Урок №7. Як привернути увагу ЗМІ

«Якщо вас немає в телевізорі – значить вас немає», – цю, вже крилату, фразу  Ірини Бекешкіної особливо корисно «взяти на озброєння» початківцям з публічності та комунікацій – активістам ГО, експертам та аналітикам, депутатам та й взагалі амбіційним людям. Як створити інформаційний привід, щоб привернути увагу засобів масової інформації?  Якою має бути послідовність дій для проведення публічного заходу, враховуючи час, місце, учасників й який сценарій краще спрацює? Які матеріали потрібно підготувати, щоб захід отримав якнайбільший розголос?

Про це детальніше в черговому відеоуроці від Юрія Горбаня.      

Останні новини з категорії Медіа

З Олексієм Гаранем – про інститут репутації, відлучення опозиції від ЗМІ й чи є шанси в авторитаризму під час війни

Олексій Гарань про книгу пам'яті Ірини Бекешкіної і день сьогоднішній - репутацію в професії, політичному й громадському житті
25 липня 2022

"Чесна соціологія" в часи авторитаризму, популізму та війни. Пам'яті Бекешкіної

Вихід книги "Поки ми живі…", присвяченої Ірині Бекешкіній, – привід для розмови про соціологію, громадський активізм і роль особистості в бо...
21 липня 2022

Постать Ірини Бекешкіної (1952–2020). Пасіонарія соціології та суспільного життя України

У Києві презентували книжку «Поки ми живі…», присвячену Ірині Бекешкіній – видатній соціологині та громадській діячці
19 липня 2022

Феномен Бекешкіної: «Леді української соціології» і «совість громадського сектора»

Етнічна росіянка, що творила нову Україну — ту Україну, яка зараз бореться з агресором: про те, якою була Ірина Бекешкіна - у статті Олексія...
16 липня 2022