Медіа
Перегляди: 3118
25 червня 2021

Урок №7. Як привернути увагу ЗМІ

«Якщо вас немає в телевізорі – значить вас немає», – цю, вже крилату, фразу  Ірини Бекешкіної особливо корисно «взяти на озброєння» початківцям з публічності та комунікацій – активістам ГО, експертам та аналітикам, депутатам та й взагалі амбіційним людям. Як створити інформаційний привід, щоб привернути увагу засобів масової інформації?  Якою має бути послідовність дій для проведення публічного заходу, враховуючи час, місце, учасників й який сценарій краще спрацює? Які матеріали потрібно підготувати, щоб захід отримав якнайбільший розголос?

Про це детальніше в черговому відеоуроці від Юрія Горбаня.      

Останні новини з категорії Медіа

Головне для нас у цій війні – вистояти як незалежна держава – Олексій Гарань

Олексій Гарань про виклики, що постають перед Україною у тривалій війні, підтримку Заходу, змінене уявлення про перемогу та ризики можливої...
27 червня 2025

Якою є соціально-психологічна атмосфера в українському суспільстві?

У черговому випуску відеоподкасту «Цифра дня» соціолог Михайло Міщенко коментує зростання довіри між людьми
25 червня 2025

«Історія складніша, ніж здається» – Олексій Гарань про те, чи здатне людство жити без війни

Олексій Гарань про періоди відносного миру і війн, їхню природу, двополярний і багатополярний світ, а також про оптимістичний сценарій вижи...
20 червня 2025

Європа готується до рОСІЙСЬКОГО нападу! Розбираємо усі подробиці

Тарас Жовтенко пояснює, що змусило Кремль переосмислити свою військову стратегію і зосередитися на Калінінградській області та гібридних опе...
18 червня 2025