Медіа
Перегляди: 2489
14 квітня 2021

Урок № 2. Методи аналізу даних опитувань громадської думки

В Україні нові опитування громадської думки проводяться часто і з різних питань. І це добре, адже об’єктивні вимірювання суспільних настроїв важливі для функціонування демократії. Однак часто соціологічні дані публічно обговорюються доволі поверхово. Ми ж переконані, що опитування громадської думки здатні розповідати значно глибшу історію про суспільну свідомість. Але щоб вміти «прочитати» цю історію потрібно вміти аналізувати ці дані. Саме тому ми у Фонді й вирішили запровадити цикл роликів із методів аналізу даних опитувань громадської думки з нашим аналітиком Сергієм Шаповаловим.

У цьому ролику Сергій Шаповаловi демонструє важливість вміння аналізувати дані громадської думки на прикладі аналізу поширеності проросійських настроїв в Україні: чи поширені вони на рівні країни загалом, чи сконцентровані в окремих регіонах, а також чи відрізняються молодь та старші люди у межах окремих регіонів за поширеністю проросійських настроїв серед цих груп.

Отже - Урок №2 із циклу навчальних відеороликів для громадського сектору.

Останні новини з категорії Медіа

Митні тарифи чи світова економічна війна? Розбираємось чи вдається Трампу зробити США великими знову

Як формувалися нові митні тарифи адміністрацією Дональда Трампа? Яка мета їх запровадження й чи призведуть вони до тотальної світової економ...
1 травня 2025

Порівняння Швеції та України: соціологічні дослідження

Про суспільні настрої українців та шведів під час війни
22 квітня 2025

ПОГЛЯД. Мирні переговори й історія: чого вчить Ялта, В’єтнам і Мюнхен

Чи ризикує Україна опинитися в ситуації «Ялти-2»? Про це в ефірі програми «Погляд» Польського радіо свої думки висловили Роберт Чижевський т...
31 березня 2025

Про методи та прийоми росіян на переговорах — у четвертому епізоді "Червоної лінії"

Тарас Жовтенко розкриває методи та прийоми, яким користуються росіяни на переговорах, й як американці демонструють свою феноменальну піддатл...
31 березня 2025