Медіа
Перегляди: 2234
14 квітня 2021

Урок № 2. Методи аналізу даних опитувань громадської думки

В Україні нові опитування громадської думки проводяться часто і з різних питань. І це добре, адже об’єктивні вимірювання суспільних настроїв важливі для функціонування демократії. Однак часто соціологічні дані публічно обговорюються доволі поверхово. Ми ж переконані, що опитування громадської думки здатні розповідати значно глибшу історію про суспільну свідомість. Але щоб вміти «прочитати» цю історію потрібно вміти аналізувати ці дані. Саме тому ми у Фонді й вирішили запровадити цикл роликів із методів аналізу даних опитувань громадської думки з нашим аналітиком Сергієм Шаповаловим.

У цьому ролику Сергій Шаповаловi демонструє важливість вміння аналізувати дані громадської думки на прикладі аналізу поширеності проросійських настроїв в Україні: чи поширені вони на рівні країни загалом, чи сконцентровані в окремих регіонах, а також чи відрізняються молодь та старші люди у межах окремих регіонів за поширеністю проросійських настроїв серед цих груп.

Отже - Урок №2 із циклу навчальних відеороликів для громадського сектору.