Медіа
Перегляди: 2628
14 квітня 2021

Урок № 2. Методи аналізу даних опитувань громадської думки

В Україні нові опитування громадської думки проводяться часто і з різних питань. І це добре, адже об’єктивні вимірювання суспільних настроїв важливі для функціонування демократії. Однак часто соціологічні дані публічно обговорюються доволі поверхово. Ми ж переконані, що опитування громадської думки здатні розповідати значно глибшу історію про суспільну свідомість. Але щоб вміти «прочитати» цю історію потрібно вміти аналізувати ці дані. Саме тому ми у Фонді й вирішили запровадити цикл роликів із методів аналізу даних опитувань громадської думки з нашим аналітиком Сергієм Шаповаловим.

У цьому ролику Сергій Шаповаловi демонструє важливість вміння аналізувати дані громадської думки на прикладі аналізу поширеності проросійських настроїв в Україні: чи поширені вони на рівні країни загалом, чи сконцентровані в окремих регіонах, а також чи відрізняються молодь та старші люди у межах окремих регіонів за поширеністю проросійських настроїв серед цих груп.

Отже - Урок №2 із циклу навчальних відеороликів для громадського сектору.

Останні новини з категорії Медіа

Невидимі опори | Інтервʼю з Олександрою Соєю

Керівниця Київ Мілітарі Хаб Олександра Соя ділиться тим, як місцева влада, зокрема київська, підтримує ветеранів та їхні родини
29 серпня 2025

Правові й соціальні потреби жінок-членів родин ветеранів і ветеранок

Відеозвіт про відкриту дискусію, де були представлені результати дослідження "Демініціатив" про потреби та проблеми рідних наших захисникі...
18 серпня 2025

Невидимі опори | Історія Інни Короленко

Про життєві перипетії до і після звільнення, а також про сучасні проблеми ветеранів — у випуску «Невидимих опор» розповідає бойовий медик І...
13 серпня 2025

Слуги побачили, чого вони варті! Протести показали, хто є хто – Олексій Гарань

Політолог Олексій Гарань в інтерв’ю пояснив причини падіння довіри до Зеленського та підтримки протестувальників
8 серпня 2025