Медіа
Перегляди: 1859
1 жовтня 2012

Рейтинг Королевській малюють "липові" фірми

Таку думку під час прес-конференції висловив завідувач відділу соціологічно-політичних процесів Інституту соціології НАУ Олександр Вишняк. «Зараз в Україні не так багато «липової» соціології, як це було під час 2006-2007 років», - сказав він. В той же час, за його словами, ті соціологічні фірми-одноденки, які нині є, переважно виходять з єдиним гаслом «попит на третю силу». «Це свідчить про те, що весь цей процес робиться в одному місці», - сказав О.Вишняк. Крім того, за його словами, інформація від цих так званих «соціологічних фірм» розповсюджується на владних телеканалах, а також 3-4 Інтернет-ресурсах». Він зауважив, що, зазвичай, в опитуваннях таких фірм завищується рейтинг партії «Україна – вперед!». «Кому це вигідно? Це можуть робити тільки Адміністрація Президента. Незважаючи на те, що в усіх опитуваннях підвищується рейтинг Королевської, штаб Королевської немає такого впливу на ЗМІ», - сказав О.Вишняк.

УНІАН
 

Останні новини з категорії Медіа

Підсумовуємо усі деталі про НАТО, щоб зрозуміти майбутнє Альянсу

Тарас Жовтенко окреслив ключові аспекти співпраці між Україною та НАТО і пояснив, як Альянс реагує і змінюється на нові історичні обставини
30 травня 2025

Лише 10% українців готові розглядати можливість поступок

Антон Грушецький коментує результати опитування щодо варіантів встановлення такого миру
28 травня 2025

Розбираємо позицію Китаю щодо нової американської адміністрації та російсько-української війни

Як товариш Сі використовує російсько-українську війну й нове керівництво Сполучених Штатів Америки в інтересах Китаю дивіться у новому епізо...
21 травня 2025

Що на практиці означатиме розгортання в Україні європейських армій?

Тарас Жовтенко безуспішно намагався дотелефонуватись до керівників Франції та Англії, щоб дізнатися про умови введення сил стримування в Укр...
6 травня 2025