Медіа
Перегляди: 1885
1 жовтня 2012

Рейтинг Королевській малюють "липові" фірми

Таку думку під час прес-конференції висловив завідувач відділу соціологічно-політичних процесів Інституту соціології НАУ Олександр Вишняк. «Зараз в Україні не так багато «липової» соціології, як це було під час 2006-2007 років», - сказав він. В той же час, за його словами, ті соціологічні фірми-одноденки, які нині є, переважно виходять з єдиним гаслом «попит на третю силу». «Це свідчить про те, що весь цей процес робиться в одному місці», - сказав О.Вишняк. Крім того, за його словами, інформація від цих так званих «соціологічних фірм» розповсюджується на владних телеканалах, а також 3-4 Інтернет-ресурсах». Він зауважив, що, зазвичай, в опитуваннях таких фірм завищується рейтинг партії «Україна – вперед!». «Кому це вигідно? Це можуть робити тільки Адміністрація Президента. Незважаючи на те, що в усіх опитуваннях підвищується рейтинг Королевської, штаб Королевської немає такого впливу на ЗМІ», - сказав О.Вишняк.

УНІАН
 

Останні новини з категорії Медіа

Головне для нас у цій війні – вистояти як незалежна держава – Олексій Гарань

Олексій Гарань про виклики, що постають перед Україною у тривалій війні, підтримку Заходу, змінене уявлення про перемогу та ризики можливої...
27 червня 2025

Якою є соціально-психологічна атмосфера в українському суспільстві?

У черговому випуску відеоподкасту «Цифра дня» соціолог Михайло Міщенко коментує зростання довіри між людьми
25 червня 2025

«Історія складніша, ніж здається» – Олексій Гарань про те, чи здатне людство жити без війни

Олексій Гарань про періоди відносного миру і війн, їхню природу, двополярний і багатополярний світ, а також про оптимістичний сценарій вижи...
20 червня 2025

Європа готується до рОСІЙСЬКОГО нападу! Розбираємо усі подробиці

Тарас Жовтенко пояснює, що змусило Кремль переосмислити свою військову стратегію і зосередитися на Калінінградській області та гібридних опе...
18 червня 2025