Медіа
Перегляди: 1904
1 жовтня 2012

Рейтинг Королевській малюють "липові" фірми

Таку думку під час прес-конференції висловив завідувач відділу соціологічно-політичних процесів Інституту соціології НАУ Олександр Вишняк. «Зараз в Україні не так багато «липової» соціології, як це було під час 2006-2007 років», - сказав він. В той же час, за його словами, ті соціологічні фірми-одноденки, які нині є, переважно виходять з єдиним гаслом «попит на третю силу». «Це свідчить про те, що весь цей процес робиться в одному місці», - сказав О.Вишняк. Крім того, за його словами, інформація від цих так званих «соціологічних фірм» розповсюджується на владних телеканалах, а також 3-4 Інтернет-ресурсах». Він зауважив, що, зазвичай, в опитуваннях таких фірм завищується рейтинг партії «Україна – вперед!». «Кому це вигідно? Це можуть робити тільки Адміністрація Президента. Незважаючи на те, що в усіх опитуваннях підвищується рейтинг Королевської, штаб Королевської немає такого впливу на ЗМІ», - сказав О.Вишняк.

УНІАН
 

Останні новини з категорії Медіа

Як Ірано-Ізраїльський конфлікт змінює міжнародну безпеку?

Тарас Жовтенко в черговому випуску подкасту «Красная лінія» аналізує 12-денний гострий воєнний конфлікт між Іраном та Ізраїлем, на боці яко...
25 липня 2025

Чому саміт НАТО В Гаазі вважають одним із найскладніших?

Саміт НАТО в Гаазі міг бути провальним для України, але в результаті не все так погано, стверджує Тарас Жовтенко. Більше дивіться у нашому...
9 липня 2025

«Ми маємо думати насамперед про фронт, а не про те, хто переможе на наступних виборах», – професор Могилянки Олексій Гарань

Олексій Гарань аналізує політичну динаміку в Україні - від закулісної підготовки до виборів до ризиків передчасної політизації суспільства п...
9 липня 2025

Головне для нас у цій війні – вистояти як незалежна держава – Олексій Гарань

Олексій Гарань про виклики, що постають перед Україною у тривалій війні, підтримку Заходу, змінене уявлення про перемогу та ризики можливої...
27 червня 2025