Медіа
Перегляди: 1941
1 жовтня 2012

Рейтинг Королевській малюють "липові" фірми

Таку думку під час прес-конференції висловив завідувач відділу соціологічно-політичних процесів Інституту соціології НАУ Олександр Вишняк. «Зараз в Україні не так багато «липової» соціології, як це було під час 2006-2007 років», - сказав він. В той же час, за його словами, ті соціологічні фірми-одноденки, які нині є, переважно виходять з єдиним гаслом «попит на третю силу». «Це свідчить про те, що весь цей процес робиться в одному місці», - сказав О.Вишняк. Крім того, за його словами, інформація від цих так званих «соціологічних фірм» розповсюджується на владних телеканалах, а також 3-4 Інтернет-ресурсах». Він зауважив, що, зазвичай, в опитуваннях таких фірм завищується рейтинг партії «Україна – вперед!». «Кому це вигідно? Це можуть робити тільки Адміністрація Президента. Незважаючи на те, що в усіх опитуваннях підвищується рейтинг Королевської, штаб Королевської немає такого впливу на ЗМІ», - сказав О.Вишняк.

УНІАН
 

Останні новини з категорії Медіа

Незалежність України стала «вродженою» цінністю українців — опитування

Про найголовніші цифри з опитування, присвяченого Дню Незалежності України, та коментарі до них дивіться у відеорепортажі
9 вересня 2025

Невидимі опори | Інтервʼю з Олександрою Соєю

Керівниця Київ Мілітарі Хаб Олександра Соя ділиться тим, як місцева влада, зокрема київська, підтримує ветеранів та їхні родини
29 серпня 2025

Правові й соціальні потреби жінок-членів родин ветеранів і ветеранок

Відеозвіт про відкриту дискусію, де були представлені результати дослідження "Демініціатив" про потреби та проблеми рідних наших захисникі...
18 серпня 2025

Невидимі опори | Історія Інни Короленко

Про життєві перипетії до і після звільнення, а також про сучасні проблеми ветеранів — у випуску «Невидимих опор» розповідає бойовий медик І...
13 серпня 2025