Медіа
Перегляди: 1792
18 травня 2013

Про страйк в аеропорту Брюсселя та хамство по-європейськи

Черги, бюрократія і жодних вибачень

Директор фонду "Демократичні ініціативи", соціолог Ірина Бекешкіна на своїй сторінці у мережі Facebook розповіла, як через страйк в одному з найбільших транспортних аеропортів Європи три дні прожила без речей, а замість вибачень отримала анкету.

Ірина Бекешкіна. Фото: obozrevatel.com
Ірина Бекешкіна. Фото: obozrevatel.com

Я не про те, як не зовсім зручно три дні три дні жити без речей.

Ми іноді ідеалізуємо Європу, але й там стикаємося з елементарним хамським ставленням до людей, тим більше - своїх клієнтів.

Картинка: прибуваємо у понеділок, 13 травня, о 1 годині дня в Брюссельський аеропорт, йдемо за речами. Чекаємо. Речей немає. Інформації теж. Нарешті, через 15-20 хвилин - інформація: видача речей затримується. Все. На скільки затримується? Чому? Ніяких оголошень. Тільки час від часу - що затримується. Ще через півгодини доходять якісь чутки: страйк. Шукаємо когось з аеропорту - нікого, ніяких представників компаній, ніякої інформації.

Нарешті, натрапляємо на якусь жіночку в формі (здається, прибиральниця), яка пояснює (як може - французькою), що - страйк від вчора, що речі не видають, і принаймні до півночі нічого не буде. І що можна чекати (????), а можна - зареєструватися і йти без багажу. Реєстрація на спеціальному сайті в залі, черга - людей 40-50. Оскільки досвіду немає, питань в реєстрації ду-у-уже багато, то одна людина займає мінімум хвилин 10-15. Тобто, це якраз - до півночі. Сказали, що зареєструватися можна на сайті і не з аеропорту. Ще раз повторюю: жоден з представників кампанії так і не з’явився і навіть відповідних оголошень не було.

Отже, ідемо у готель, там за допомогою колег реєструюся (як це можуть зробити "менш просунуті" - не уявляю). Сьогодні повернулася додому, страйк триває, що з речами і коли будуть - ніхто того не знає. Вже прийшли мейли від компанії. Думаєте, з вибаченнями? Я аж остовпіла - стандартна анкета про якість обслуговування!!!

Наші МАУ нічим не кращі, а ще гірші. При реєстрації рейсу у понеділок про страйк і що не видають багаж було відомо, але нікого не попереджали - а могли ж просто не здавати речі в багаж - як не було на зворотному рейсі).

Втім, маю похвалити нашу українську службу втрати речей - працюють 4 людей, анкети заповнюються без всяких комп’ютерних фокусів, а просто від руки, і досить швидко. Хоча роботи у дівчат тепер додалося у кілька разів. Чи не застрайкують теж через "надзвичайне навантаження"?

Оригінал: facebook.com/iryna.bekeshkina

iPress.ua