Медіа
Перегляди: 3272
10 жовтня 2012

Охочих продати голос на виборах в Раду стало менше

Кількість охочих продати свій голос на виборах зменшується. Про це свідчать результати дослідження, проведеного фондом Демократичні ініціативи спільно з Київським міжнародним інститутом соціології, які представила на прес-конференції керівник фонду Ірина Бекешкіна.

Ірина  Бекешкіна підкреслила: "Що стосується готовності продати голос, ми бачимо, що вона зменшилася у співвідношенні до попередніх опитувань. В прелеї 73% відповіли, що вони безумовно не продадуть свій голос. Зараз це 83%".

Разом з тим, соціолог вважає, що це частково декларативна поведінка опитаних: "Люди відповідають так, як потрібно відповідати. Але мені здається, що зростання кількості тих, хто хоча б декларативно не готовий продати свій голос свідчить про те, що в суспільстві все-таки зміцнюється думка, що це погано, і це засуджується ".

Бекешкіна не впевнена, що реальна поведінка виборців буде такою же, як декларована.

Дослідження проводилося з 18 вересня по 4 жовтня у всіх регіонах України, всього було опитано 2043 респондента. Похибка вибірки не перевищує 2,2%.

ЛIГАБiзнесIнформ
Информационное агентство
www.liga.net

Останні новини з категорії Медіа

Росія вже давно веде війну з НАТО, але в НАТО ще не всі це зрозуміли

Перед НАТО постали нові виклики – російська агресія проти України, а також перевірка на готовність Альянсу до можливого прямого збройного зі...
14 квітня 2024

Як працюють соціологи в Україні?

Про ази соціології говорили в новому епізоді “DIF Dive” з нашим гостем Андрієм Биченком, директором соціологічної служби Центру Разумкова
11 квітня 2024

Чи зможе Європа повернутися в геополітичну гру та чи чекати нам швидких дій?

Чи зможе Європа повернутися в геополітичну гру і стати центром сили на рівні з США та Китаєм і чи чекати Україні швидких дій - відповіді даю...
5 квітня 2024

Інформаційні атаки: як відбитися та захиститися

У цьому відео експерти пояснюють, що таке «інформаційна війна», які технологія вона має, на що та як сильно може вплинути
3 квітня 2024