На яку соціологію не слід спиратися, розібратися допоможе база «Продавці рейтингів» – Олексій Гарань
Коментуючи в ефірі програми «Великий ефір з Василем Зимою» дослідження Українського інституту майбутнього, проф. Олексій Гарань зазначив: «УІМ здійснює цікаві дослідження, отримані дані в цілому збігаються з наявними тенденціями і даними, отриманими іншими соціологічними службами. Питання в іншому, у тому числі до ЗМІ, які поширюють ці дані. New Image Marketing Group, які здійснювали опитування, перебувають у базі "Продавці рейтингів", складеній "Текстами". Факти вбивчі. У 2014 р. в Харкові вони давали О. Кіршу 9%, а той переміг з результатом 25%! У 2012 р. давали партії Королевської 6,7%, а та отримала лише 1,6%. Хто хоче, може прочитати і інші приклади».
Більше – у сюжеті на Еспресо TV.