Медіа
Перегляди: 2072
27 березня 2013

Експертне опитування представників 6-ти цільових груп щодо їхньої оцінки використання продуктів ключових постачальників політичних досліджень (аналітичних центрів) в Україні

Завантажити

Експертне опитування представників 6-ти цільових груп щодо їхньої оцінки використання продукції ключових постачальників політичних досліджень (аналітичних центрів) в Україні проводилося з 16-го липня до 12-го жовтня 2012 р.
КМІС виконував польові роботи з 30-го липня до 3-го жовтня 2012 р. До остаточного масиву даних (після логічного і 10% телефонного контролю) увійшло 244 відповіді.

Ці відповіді представляють вибірку цільових груп, а саме:

1) 40 респондентів представляють Верховну Раду України і місцеві ради;

2) 41 – органи виконавчої влади; 3) 20 – науковці;

4) 64 – представники неурядових організацій;

5) 45 – засобів масової інформації;

і 6) 33 –  бізнес-асоціацій.

Стратифікація у кожній з цих груп зроблена за географічним принципом: 49% (119 респондентів) представляють місто Київ, і решта 51% (125) представляє 6 регіонів України, а саме: 29 – АР Крим, 19 – Дніпропетровськ, 21 – Львів, 18 – Одесу, 21 – Харків, і  17 – Хмельницький.
Опитування проводилося комбінованим методом: найбільша частина, 198 відповідей було отримано методом телефонного опитування (CATI, Computer Assisted Telephone Interview); 38 відповідей – через Інтернет (метод самозаповнення), і решта 8 відповідей – методом особистого інтерв’ю (тільки з народними депутатами України). У реалізації опитування взяли участь 15 інтерв’юерів. Згідно технічного завдання, стратифікація за статтю не проводилася.
До бази даних потенційних було включено близько 1100 контактів. Ця база даних була сформована на основі бази даних Державної служби статистики України (Держстат), офіційних сайтів Верховної Ради України, органів виконавчої влади і міст та інших джерел. Було зафіксовано 322 відмови (включаючи і ті 6, хто вперше чує про аналітичні центри), 300 пасивних відмов; контакти 234 потенційних не були знайдені. Загальний рівень досяжності склав близько 28.2%.

Останні новини з категорії Медіа

Незалежність України стала «вродженою» цінністю українців — опитування

Про найголовніші цифри з опитування, присвяченого Дню Незалежності України, та коментарі до них дивіться у відеорепортажі
9 вересня 2025

Невидимі опори | Інтервʼю з Олександрою Соєю

Керівниця Київ Мілітарі Хаб Олександра Соя ділиться тим, як місцева влада, зокрема київська, підтримує ветеранів та їхні родини
29 серпня 2025

Правові й соціальні потреби жінок-членів родин ветеранів і ветеранок

Відеозвіт про відкриту дискусію, де були представлені результати дослідження "Демініціатив" про потреби та проблеми рідних наших захисникі...
18 серпня 2025

Невидимі опори | Історія Інни Короленко

Про життєві перипетії до і після звільнення, а також про сучасні проблеми ветеранів — у випуску «Невидимих опор» розповідає бойовий медик І...
13 серпня 2025