«Темна конячка» на вибори може прийти через телебачення
Ніколи перед виборами в України не було таких низьких відсотків електоральних вподобань у лідерів, розповіла Радіо Свобода директорка Фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва Ірина Бекешкіна
«Завжди виділялося двоє, може, було таке, що троє – із досить пристойними відсотками, і серед них, в основному, йшла боротьба. А зараз, коли лідер має серед всього населення 10-11%, ми ж розуміємо…а інші мають ще менше. Розчарування дуже велике. Розчарування в тому, що називається «політичний клас» і державних інституціях», – зауважила вона в ефірі телемарафону «Твоя незалежність», який Радіо Свобода проводило у співпраці з телеканалом Espreso.
За словами експертки, перед виборами може з’явитися «темна конячка» – і з’явиться вона на телеекранах. Бекешкіна пояснює це тим, що до виборчих дільниць, в основному, доходить та вікова група, що найбільше послуговується цим різновидом ЗМІ.
«85% (населення України – ред.) беруть інформацію основну з телеканалів. Це серед наймолодших приблизно однаковий відсоток телеканалів та інтернету», – пояснює соціолог.
Оригінал: Радіо Свобода