Події
Перегляди: 2087
22 вересня 2012

Телебачення – найпопулярніше в Україні джерело інформації про вибори

Більшість потенційних виборців отримують основну інформацію про учасників виборчої кампанії та її перебіг за допомогою телебачення. Такими є підсумки комплексного дослідження, проведеного за участі фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва.

«Абсолютним лідером виборчих перегонів є телебачення. Всі інші засоби масової інформації навіть близько не стояли. Зараз вибори робить телебачення», – заявила директор фонду Ірина Бекешкіна, підбиваючи підсумки соціологічного опитування, а також моніторингу ЗМІ на предмет якісного інформування та рівного доступу.

Згідно з результатами опитування, в якому взяли участь близько 2 тисяч респондентів, безумовним лідером виборчої кампанії є телебачення – 46% населення отримує інформацію про партії та їхню діяльність із телеканалів. На другому місці преса (23%), а на третьому – телереклама (22%). До інформації на радіо дослухаються 9% респондентів, інтернету довіряють 8%.

Голова комітету «Рівність можливостей» Олександр Чекмишев також презентував інфографіку балансу медійних та електоральних симпатій на провідних українських каналах. Згідно з даними моніторингу, найкраще балансу дотримуються «5-й канал» та «Новий канал», а найгірше – Перший національний.

Олександр Чекмишев також наголосив, що якщо різниця між електоральними й медійними симпатіями буде й далі зростати, то це буде фактичним порушенням меморандуму «Відкриті новини заради чесних виборів», який 19 вересня підписали провідні загальнонаціональні канали.

Радіо Свобода

Останні новини з категорії Події

Більшість українців не підтримує прихід до влади після війни жодної з чинних партій

Експертне обговорення результатів опитування соціологічної служби Центру Разумкоа "Оцінка ситуації в країні, довіра до соціальних інститутів...
12 квітня 2024

«Молодь і люди середнього віку стануть рушійною силою нашого відновлення»

Презентація загальнонаціонального соціологічного опитування Фонду «Демократичні ініціативи», проведеного на замовлення мережі «Вікно Відновл...
29 березня 2024

Більшість українців вірять: Україна відновить свій довоєнний соціально-економічний потенціал

Експертне обговорення результатів загальнонаціонального опитування щодо проблем відновлення України та медіаспоживання громадян, проведеного...
19 березня 2024

Відбулася презентація результатів дослідження впровадження НУШ у 5–6-х класах

Експерти обговорили результати дослідження “Нова українська школа” в 5–6-х класах: виклики впровадження”
15 березня 2024