Події
Перегляди: 643
26 вересня 2017

Що таке дієва аналітика, та як її презентувати?


21-22 вересня у Львові відбувся перший семінар «Професійні наукові стандарти та аналіз політики» для представників аналітичних центрів та науковців.

 

 

Під час тренінгу учасники здобували знання про методологію та принципи побудови аналітичних матеріалів, а також  те, як ефективно  донести й поширити їх на закордонну аудиторію.

 

Семінар відбувся в рамках проекту «Платформа аналітики та міжкультурної комунікації», який реалізується Інститутом європейської політики (Берлін, Німеччина) спільно з Міжнародним фондом «Відродження», Фондом «Демократичні ініціативи» ім. Ілька Кучеріва й Ініціативою з розвитку та дослідження аналітичних центрів «think twice UA» за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

Як наголосила Людмила Мельник, старший менеджер проекту та науковий співробітник Інституту європейської політики,  мета його полягає у  тому, аби молоді аналітики змогли напрацювати алгоритм написання  якісного аналітичного  матеріалу й донесення його до  міжнародної аудиторії.  

А задля цього потрібно  орієнтуватися  в  міжкультурних  відмінностях налагодження   комунікації із закордонним споживачем аналітичного продукту. Ці навички і здобували учасники тренінгу. Людмила Мельник  відзначила, що саме прогалини в розумінні механізмів  комунікації найчастіше  перешкоджають ефективній співпраці українських аналітичних центрів  із західними партнерами.

Керівник воркшопу  Оксана Хус, науковий співробітник Інституту підвищення кваліфікації в галузі гуманітарних наук (KWI ESSEN),   у першій частині  семінару  розповіла про основні  відмінності  між власне дослідженням та політичною аналітикою.

Тренер також зосередила  увагу учасників на методологічних і теоретичних підходах до дослідження  та основних засадах  наукової етики. Друга частина семінару була спрямована більше на практичні завдання – формування фідбеку та конструктивної критики досліджень,  презентацію досліджень.

Під час другого дня семінару Оксана Хус звернула увагу учасників на ключові моменти ефективності аналітичних матеріалів: вибір цільової аудиторії, форми та структури аргументації  і доведення. Неодмінно після цього слід  задіяти  навички  ефективної комунікації з іноземною аудиторією, зауважила тренер.

Але щоб розмовляти  із західними колегами єдиною мовою, необхідно уникати помилок під час презентації своїх досліджень.

На цьому, а також на правильному веденні ділового спілкування з партнером зупинилась Людмила Мельник, яка підкріпила свої висновки результатами дослідження «Українські та німецькі аналітичні центри: відмінності та перспективи співпраці».

На завершення семінару учасники зосередились на практичній роботі зі  структурного покращення своїх аналітичних матеріалів, зокрема щодо формування правильних аналітичних запитань та підбору коректних методологічних принципів задля того, щоб зробити  свої  матеріали кращими.

Наступний, розширений семінар відбудеться у Києві вже 18–20 жовтня. Не пропустіть реєстрацію за посиланням.

 

Top