Медіа
Перегляди: 1692
1 жовтня 2012

Рейтинг Королевській малюють "липові" фірми

Таку думку під час прес-конференції висловив завідувач відділу соціологічно-політичних процесів Інституту соціології НАУ Олександр Вишняк. «Зараз в Україні не так багато «липової» соціології, як це було під час 2006-2007 років», - сказав він. В той же час, за його словами, ті соціологічні фірми-одноденки, які нині є, переважно виходять з єдиним гаслом «попит на третю силу». «Це свідчить про те, що весь цей процес робиться в одному місці», - сказав О.Вишняк. Крім того, за його словами, інформація від цих так званих «соціологічних фірм» розповсюджується на владних телеканалах, а також 3-4 Інтернет-ресурсах». Він зауважив, що, зазвичай, в опитуваннях таких фірм завищується рейтинг партії «Україна – вперед!». «Кому це вигідно? Це можуть робити тільки Адміністрація Президента. Незважаючи на те, що в усіх опитуваннях підвищується рейтинг Королевської, штаб Королевської немає такого впливу на ЗМІ», - сказав О.Вишняк.

УНІАН
 

Останні новини з категорії Медіа

Росія вже давно веде війну з НАТО, але в НАТО ще не всі це зрозуміли

Перед НАТО постали нові виклики – російська агресія проти України, а також перевірка на готовність Альянсу до можливого прямого збройного зі...
14 квітня 2024

Як працюють соціологи в Україні?

Про ази соціології говорили в новому епізоді “DIF Dive” з нашим гостем Андрієм Биченком, директором соціологічної служби Центру Разумкова
11 квітня 2024

Чи зможе Європа повернутися в геополітичну гру та чи чекати нам швидких дій?

Чи зможе Європа повернутися в геополітичну гру і стати центром сили на рівні з США та Китаєм і чи чекати Україні швидких дій - відповіді даю...
5 квітня 2024

Інформаційні атаки: як відбитися та захиститися

У цьому відео експерти пояснюють, що таке «інформаційна війна», які технологія вона має, на що та як сильно може вплинути
3 квітня 2024