Олексій Гарань
Політолог, професор політології Києво-Могилянської академії, науковий директор Фонду Демократичні ініціативи
Медіа
Перегляди: 168
8 жовтня 2017

«Донбаські» закони розкололи депутатів у Верховній Раді, а не суспільство

Політолог, науковий директор фонду "Демократичні ініціативи" Олексій Гарань розповів про закони, які викликали неабияке напруження і в Раді, і у суспільстві.

Про законопроекти щодо реінтеграції Донбасу

– Законопроекти розкололи не суспільство, а депутатів у Верховній Раді. Ці теми обговорювались упродовж 4 років. Законопроекти слід було швидше приймати і чітко записувати, що ці території є тимчасово окупованими, що Росія – це агресор, що на Сході України відбувається не просто АТО. Цей закон фактично визнає сьогоденні реальності.

Для того, щоб продовжувався тиск на Росію, потрібний був другий закон, проголосований у парламенті. Саме він викликав найбільші дебати та дозволив Україні розширити міжнародну підтримку. Тепер можна ставити питання не про продовження санкцій, а про їх посилення, вести перемовини щодо миротворців та надання Україні летальної зброї.

– Другий закон простіше викладений, там лише один пункт, а от перший закон "Про державну політику щодо тимчасово окупованих територій" детальніший. Там, ймовірно, будуть поправки. Я сподіваюсь, що буде дискусія та максимально врахують усі правки до законів.

Щодо поспішного розгляду законопроектів

– Є прагнення влади швидко проглянути законопроекти та прийняти їх. Це зрозуміло, бо чим більше ти обговорюєш, тим більше розхитується ситуація. Нам треба показати міжнародним партнерам, що ми максимально показуємо нашу готовність до виконання домовленостей. З іншого боку, вся аргументація з боку опозиціонерів, немає, на жаль, жодної суті, окрім красивої риторики. Аргументація повинна бути не рівні емоцій.


http://24tv.ua/ukrayina_tag1119?utm_source=seocopy

Політолог, науковий директор фонду "Демократичні ініціативи" Олексій Гарань розповів про закони, які викликали неабияке напруження і в Раді, і у суспільстві.

Про законопроекти щодо реінтеграції Донбасу

– Законопроекти розкололи не суспільство, а депутатів у Верховній Раді. Ці теми обговорювались упродовж 4 років. Законопроекти слід було швидше приймати і чітко записувати, що ці території є тимчасово окупованими, що Росія – це агресор, що на Сході України відбувається не просто АТО. Цей закон фактично визнає сьогоденні реальності.

Для того, щоб продовжувався тиск на Росію, потрібний був другий закон, проголосований у парламенті. Саме він викликав найбільші дебати та дозволив Україні розширити міжнародну підтримку. Тепер можна ставити питання не про продовження санкцій, а про їх посилення, вести перемовини щодо миротворців та надання Україні летальної зброї.

– Другий закон простіше викладений, там лише один пункт, а от перший закон "Про державну політику щодо тимчасово окупованих територій" детальніший. Там, ймовірно, будуть поправки. Я сподіваюсь, що буде дискусія та максимально врахують усі правки до законів.

Щодо поспішного розгляду законопроектів

– Є прагнення влади швидко проглянути законопроекти та прийняти їх. Це зрозуміло, бо чим більше ти обговорюєш, тим більше розхитується ситуація. Нам треба показати міжнародним партнерам, що ми максимально показуємо нашу готовність до виконання домовленостей. З іншого боку, вся аргументація з боку опозиціонерів, немає, на жаль, жодної суті, окрім красивої риторики. Аргументація повинна бути не рівні емоцій.


http://24tv.ua/ukrayina_tag1119?utm_source=seocopy

Політолог, науковий директор фонду "Демократичні ініціативи" Олексій Гарань розповів про закони, які викликали неабияке напруження і в Раді, і у суспільстві.

Про законопроекти щодо реінтеграції Донбасу

– Законопроекти розкололи не суспільство, а депутатів у Верховній Раді. Ці теми обговорювались упродовж 4 років. Законопроекти слід було швидше приймати і чітко записувати, що ці території є тимчасово окупованими, що Росія – це агресор, що на Сході України відбувається не просто АТО. Цей закон фактично визнає сьогоденні реальності.

Для того, щоб продовжувався тиск на Росію, потрібний був другий закон, проголосований у парламенті. Саме він викликав найбільші дебати та дозволив Україні розширити міжнародну підтримку. Тепер можна ставити питання не про продовження санкцій, а про їх посилення, вести перемовини щодо миротворців та надання Україні летальної зброї.

– Другий закон простіше викладений, там лише один пункт, а от перший закон "Про державну політику щодо тимчасово окупованих територій" детальніший. Там, ймовірно, будуть поправки. Я сподіваюсь, що буде дискусія та максимально врахують усі правки до законів.

Щодо поспішного розгляду законопроектів

– Є прагнення влади швидко проглянути законопроекти та прийняти їх. Це зрозуміло, бо чим більше ти обговорюєш, тим більше розхитується ситуація. Нам треба показати міжнародним партнерам, що ми максимально показуємо нашу готовність до виконання домовленостей. З іншого боку, вся аргументація з боку опозиціонерів, немає, на жаль, жодної суті, окрім красивої риторики. Аргументація повинна бути не рівні емоцій.


http://24tv.ua/ukrayina_tag1119?utm_source=seocopy

Політолог, науковий директор фонду "Демократичні ініціативи" Олексій Гарань розповів про закони, які викликали неабияке напруження і в Раді, і у суспільстві.

Про законопроекти щодо реінтеграції Донбасу

– Законопроекти розкололи не суспільство, а депутатів у Верховній Раді. Ці теми обговорювались упродовж 4 років. Законопроекти слід було швидше приймати і чітко записувати, що ці території є тимчасово окупованими, що Росія – це агресор, що на Сході України відбувається не просто АТО. Цей закон фактично визнає сьогоденні реальності.

Для того, щоб продовжувався тиск на Росію, потрібний був другий закон, проголосований у парламенті. Саме він викликав найбільші дебати та дозволив Україні розширити міжнародну підтримку. Тепер можна ставити питання не про продовження санкцій, а про їх посилення, вести перемовини щодо миротворців та надання Україні летальної зброї.

– Другий закон простіше викладений, там лише один пункт, а от перший закон "Про державну політику щодо тимчасово окупованих територій" детальніший. Там, ймовірно, будуть поправки. Я сподіваюсь, що буде дискусія та максимально врахують усі правки до законів.

Щодо поспішного розгляду законопроектів

– Є прагнення влади швидко проглянути законопроекти та прийняти їх. Це зрозуміло, бо чим більше ти обговорюєш, тим більше розхитується ситуація. Нам треба показати міжнародним партнерам, що ми максимально показуємо нашу готовність до виконання домовленостей. З іншого боку, вся аргументація з боку опозиціонерів, немає, на жаль, жодної суті, окрім красивої риторики. Аргументація повинна бути не рівні емоцій.


http://24tv.ua/ukrayina_tag1119?utm_source=seocopy

Про це в інтервʼю 24-му каналу сказав  професор політології НаУКМА, науковий директор фонду "Демократичні ініціативи" Олексій Гарань.

Про законопроекти щодо реінтеграції Донбасу

– Законопроекти розкололи не суспільство, а депутатів у Верховній Раді. Ці теми обговорювались упродовж 4 років. Законопроекти слід було швидше приймати і чітко записувати, що ці території є тимчасово окупованими, що Росія – це агресор, що на Сході України відбувається не просто АТО. Цей проект закону ("Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях" –ред.. ), який прийнятий за основу,  фактично визнає сьогоденні реальності.

Для того, щоб продовжувався тиск на Росію, потрібний був другий закон("Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької та Луганської областей"), проголосований у парламенті. Саме він викликав найбільші дебати та дозволив Україні розширити міжнародну підтримку. Тепер можна ставити питання не про продовження санкцій, а про їх посилення, вести перемовини щодо миротворців та надання Україні летальної зброї.

– Другий закон простіше викладений, там лише один пункт, а от перший закон "Про особливості державної політики …. Там, ймовірно, будуть поправки. Я сподіваюсь, що буде дискусія та максимально врахують усі правки до законів.

Щодо поспішного розгляду законопроектів

– Є прагнення влади швидко проглянути законопроекти та прийняти їх. Це зрозуміло, бо чим більше ти обговорюєш, тим більше розхитується ситуація. Нам треба показати міжнародним партнерам, що ми максимально показуємо нашу готовність до виконання домовленостей. З іншого боку, вся аргументація з боку опозиціонерів, немає, на жаль, жодної суті, окрім красивої риторики. Аргументація повинна бути не рівні емоцій.

Top